kvsr1603 busrasahin3306 araştırın çatı muayenesi bir saçmalık doğuma kadar hiç birşey belli olmaz ben anlam veremiyorum 2 doğum yaptım iki doktorumda doğuma kadar muayene etmediler sizde istemediğinizi söyleyin böyle bir hakkınız var sonuçta
tercann busrasahin3306 bugün yapıldı benim de 37+4 acıma olmuyor zaten çok kısa sürüyor ama hani parmak giriyo sonuçta sert gibi oluyor. Sonrasında lekelenme oldu . Devamında doğum vs bilemiyorum göreceğizz
hghg busrasahin3306 hayır canım zamanı normal bende 37 de oldum kanama lekelenme vs hiçbir şey olmadı bende doğum da başlamadı zaten çok kısa süren bir işlem korkmana gerek yok