Bana tam 37+0 da yaptı. Sıkmadım kendimi ama sonrasında biraz canım yandı fakat şimdi geçti o ağrı. Ben de korktum kanama filan olmadı bende çok şükür. Doktor bna sordu istersen yapayım dedi ben de yap dedim. Siz de hazır değilseniz bir hafta daha erteleyin. Ya da önce sorun sonra yaptırın