vanilya_kokusu_ Ay kızlar 26 dan beri rahim ağzı kısalığı erken doğum riskine karşı 34 haftalık oldum çok çok şükür ya rabim herkesi böyle haftalara getirsin son 4 haftam Sezeryana siz kaç haftalık oldunuz ,🥹🧚🏻♀️??
bmkl vanilya_kokusu_ Maşallah 🧿 Vaktinde sağlıcakla kucağınıza almanızı nasip etsin Rabbim ❤️ Ben daha yolun çok başındayım 6+4 🥹
crnk94 vanilya_kokusu_ inşallah kalan 4 haftanızı da sağlıkla tamamlar hayırlısıyla bebişinize kavuşursunuz🧡 14+2 vakit geçmiyor gibi resmen 😅
saricivciv_ vanilya_kokusu_ Maşallah Rabbim banada o günleri görmeyi nasip etsin 32+2 olduk bizde Allahın izniyle tam vaktinde kavuşalım bebişlere
vanilya_kokusu_ bmkl teşekkür ederim canım inşallah Allah razı olsun geçiyor günler su gibi vala. Bir baktın doğum yaptın 🥹
Es07 Salı günü sezaryenim nasipse Aynı bedende son günümüz Uyku girmiyor gözüme Korku heyecan karmakarışık 🥺🤲🏻dua bekliyorum
vanilya_kokusu_ Es07 ya hadi hayırlısı olsun inşallah Selemetle sağ Salim bir şekilde kucağına alırsın inşallah 🫶🏻♥️
birerkekannesi__ vanilya_kokusu_ 36+2 bebişin suyu azalmış havuç suyu tüketiyorum bol bol aşağıya baskı çok🤧
vanilya_kokusu_ birerkekannesi__ çok şükür sınırı geçmişin 🫶🏻🥹 İlk gebelikte de benimkide azalmıştı29 da 42 de doğdu kızım 😂