lotusflowers Bilkent şehir hastanesinde perinatolojide muayene oldum. normalde takibimi özelde yaptırıyorum doktorum izinli olduğu için bilkente gittim. böyle bir muamele olamaz , üstelik riskli gebelik bölümünde asla böyle olmamalı. sorduğum soruların cevabını bile alamadım. karnımda ağrı olduğunu söylüyorum doktor bana kanama bu sebepten olmuş olabilir diyor. ağzımdan kanama kelimesi çıkmamasına rağmen. şeker hastasıyım bebeğin gelişimi haftasına göre normal mi endokrin doktorum takibini yapmamı istedi diyorum doktordan yine cevap alamıyorum.ama bu sırada yanına gelenlere cevap verebilme imkanını buluyor kendinde.ayrıca kasap gibi yere pis eldivenler atılmış, sedyedeki örtü değiştirilmiyor. bebeği ekranda göstermek gibi bir çabaları da yok. üstelik bunları iyidir denerek gittiğim bir doçentte yaşadım. en kötüsü de babayı odaya almamaları. biz bu çocuğu tek başımıza yapmıyoruz sonuçta. babası hiç görmedi rica etsem alabilir misiniz dememe rağmen sert şekilde reddetti. Özel hastanenin gözünü seveyim buraya düşenlere allahım yardım etsin sabır versin diyerek çıktım hastaneden. imkan dahilinde özel hastanede muayene olmak en iyisi.
doğum paketine 100 200 bin ödemek yerine de 70 80 bine sağlık sigortası ( hamilelik kapsamında olan) var . hem diğer rahatsızlıklarımda faydalanabiliyorum hemde doğumumu ücretsiz karşılıyor.