cnsrht ben Ankara hastanesinde takipliyim. Şuan 35+3 haftalığız. Bilkentte doğurmayı düşünüyorum. Oraya gidemiyorum her seferinde çünkü bana bir saatlik mesafede ve Eskişehir yolu çok tıkalı oluyor. Burda devam edip doğuma da bilkente giderim diye düşündüm. Siz de öyle yapabilirsiniz. Vede Ankara hastanesi anne bebek dostu hastane, ben gebe okuluna da gittim çok memnunum. Ankara hastanesinde doğumu da düşünürdüm aslında da doğum bölümünde tadilat var şuan sıkıntı çekmek istemiyorum keşke bitse de yakında yapmak daha iyi olur.