Han34 zynp92 hayır hissettim öyle🥰. Kız istiyorsanız Allah gönlünüze göre versin inşallah. Benim de bir kızım var bende erkek istiyorum mesela
Han34 zynp92 benim daha 4 haftalıkken gittiğim var. Kese henüz. 6 hafta olunca birdaha gideceğim inşallah
zynp92 BKZ evet duydum ondan önce keseyi görmüştüm doktor kaç haftalık olduğunu söylemedi bir hafta sonra tekrar gittgimde 6+2 ydi kalp atışını az bişey duydum
zynp92 Hirmm haftalığına bilmiyorum ilk gittgimde keseyi görmüştüm ikinci gidişimde bebeği ve kalp atışını gördüm 6+2 yken