Elifalyw1 ayseakblt07 benim son adetim 11 ocak persembe test yaptim iki tane silik çikti cuma kan verdim saglik ocagnda beta hcg 68 çikti bana da cok düşuk geldi pazartesi hastaneye gidecem insallah korkmayin normaldirr inşallah
ayseakblt07 dilaadeniz21 19 şubatta verdim 269 çıktı. Doktor kimyasal gebelik muhtemelen dedi. Bugün 6.haftam olması lazım fakat hala regl olamadım da. Ağrım falanda yok sadece aşırı yorgunum ve uykum var. Yarın tekrar kan vereceğim. Düşmesini bekliyoruz .
dilaadeniz21 ayseakblt07 Çok üzüldüm canım ya inşallah en kısa sürede sağlıklı güzel bir bebeğin olur 🙏