Merhabalar,
Geçen ay 13 ocakta regl oldum döngüm 28 gün, bu ay 13 şubatta erken gebelik testi(silik) 15 şubat yani bugün de kaset test(silik) yaptım. Kan testi verdim ve onda da beta hcg 160 çıktı. Şu an 4 hafta 4.gün olarak görünüyor. Sizce değer normal mi? Doktor 10 gün sonra 2000 olunca keseyi göreceğiz dedi. Çok mu geç yükseliyor benim değerim. Yorumlar mısınız 🌺🌺