aakn tüp bebek olması da kontrol sıklığını değiştirmiyor aksi bir durum yoksa zaten kese kalp atışı vs herşey yolunda demekki ikili tarama için çağırmıştır bana da öyle yaptı ama acil bir durum ya da içine sinmeyen birşey olduğunda 1 ayın dolmasını beklemene gerek yok