Alya05 Kızım 2 aylık oldu teyzeleri şimdi gece 2 3 defa uyanıyor Bazen gece 1 de süt içer sabaha kadar uyanmaz bende yorgunluktan hiç uyanamıyorum İlk ay ben kalkıp uyandırırdım Dün akşam süt içti uyanmadı sabaha kadar 7,5 ta uyandı öyle süt içti sabahtan beri kendimi kötü hissediyorum nasıl gece uyanmadım süt vermedim die
beautiful_ Alya05 kuzum 3 saatte bir için alarm kur kalkıp emzirirsin Reyyan Hanımı da çok öpüyorum ❤️
mehmel54 Alya05 ilk kızım 1 aylık olduğunda gece beslenmesini bırakmıştı bende bir kere uyanamamıştım doktoruna sordum bir şey olur mu diye gece kendi uyanmıyorsa beslemek için uyandırmana beslemene gerek yok fakat 6-7 saati geçmesin demişti
adatuna Alya05 ben 40.ı günden beri hiç uyandırmıyorum Kızım 2 aylık oldu akşam 19;00 gece uykusuna geçer 01:00 gibi uyanır emer sonra 5te uyanıp emiyor 7:30 gibi de güne başlıyoruz Buna rağmen ikinci ayda 1300 gram aldı beslenmesinde hiç eksiklik olmadı
Alya05 beautiful_ öyle yapacam normalde kendi uyanır 2 satte bir en fazla 3 saati bulsa uyanıyor dün akşam hiç uyanmadı
Alya05 adatuna maşallah canım Benm kızım sık sık emiyor senin 12 saatte 3 defa emiyor. Benmki 12 satte 10 defada emer şuan 2 aylık olmasına rağmen gecede sabaha kadar en az iki kez uyanır süt içer dön gece hiç uyanmadı
buse2507 adatuna ayyyy nasıl uyuyor bu bebeler ya maşallah diyelim sıkıntı bizde mi acaba🥲 oğlum 4 aylık 2 saatte bir uyanıyor
Baklavaseverim Alya05 bir kere den bir şey olmaz canım emzik veriyorsan gece emziği verme benim kızın 3 aylıkken gece beslenmesini keselim dediler 5 saat açlık süresi olsun diye kestim çocuk alması gereken kilonun altında aldı bizim için büyük bir kayıp oldu alarm kur yapacak bir şey yok olur arada sen de yoruluyorsun kendini kötü hissetme ben de öyle arada uyuya kaldım Allaha şükür bir şey olmadı
Alya05 Baklavaseverim yok canm emzik almıyor Ama dün tuhaf bir şekilde gündüz hep uyudu gecede uyudu hatta korkudan ben onu uyandırdım akşam dedim niye uyuyor 😁😂uyumasına alışmadığım için 😁🤣
mehmel54 Alya05 demek ki artık acıkmıyor uyandığında çok şiddetli mi ağladı çok aç kalmıl gibi miydi yoksa normal miydi benimki normal ağlamasıyla uyanıyordu acıkmayınca bende uyandıemıyordum doktorumun söylemesiyle ilerledim
adatuna Alya05 kendi ritimlerini buluyor bebekler bence gece uykusuna geçtiğini anlamaları mühim doğdığundan beri onu öğretmeye çalıştırıyorum
Alya05 adatuna gece uykusu rutinli olması güzel ama şuna erken değil mi onu sağlamak Sonuçta yeni doğan bebek hep uyuyor
Bumah Ulan uyuyan bebisler nasil uyuyolar hayret ediyorum bi benim mi icugum uykuyu sevmiyo ne gece ne gunduz uyumaz haci yatmaz masallah size
adatuna Alya05 ben ilk kızımda 30-40 günlükken düzeni kurmuştum sonra çok rahat ettim Bu kızımda da aynı şekilde 1.ayında başladı düzeni. Bence düzen iyidir bebekler de istikrarı düzeni seviyor