tugba0305 evet ilk doğumum 27 haftada oldu. Bele vuran adet ağrısına benzer ağrım vardı karnım sertleşiyordu bebek toplanıyordu sürekli. Ve düzenliydi sancım , başlarda daha uzun aralıktaydı saatte bir yarım saatte bir gibi ama git gide süre kısaldı 5 dk da bir 1 dk süren sancı haline dönüştü en son. Sancılar öyle ağır geliyordu ki sancı geldiğinde kıvranırken gittiğinde o 4 dk da uyuyakalıyordum artık yorgunluktan. Mutlaka doktora gidin