aydinaleyna61 bende şuan 12+5 gebeyim awoxla öğrendim kuruma çizgisi yapmıyor diye biliyorum ve benimki bundan daha silikti çok zor anlaşılıyordu umarım gönlüne göre olur test yaptıktan sonra adet gecikmemi bekledim hayal kırıklığı olmasın diye 5.gün gecikmemde de 81.5 ile hamile olduğumu öğrendim 🤲🏻🥹