Ben epiduralden çok korkuyorum nedense. Suyada bayılırım ne zaman anksiyetem tutsa kendimi duşa atarım ve hep iyi gelmiştir. Bu sebeple suda doğum istiyorum. Şehir hastanesine gidiyorum orada var. Daha 31 haftalığım. Eğer bir sorun olmaz herşey yolunda giderse suda yapacağım 😊