saricivciv_ zaten 40 gün hastanede kadım o süreçte ayaklarımı yukarı kaldırıp yattım hep sonra da annemlere geçtim orda da yattım 2-3 haftadır kendi evimdeyim yavaş yavaş hareketlendim ama yinede ev işi yapmıyorm yemek vs de nadiren eğilmeden tezgah üzerinde yapılacak şeyleri kısa süreli yapıyorum doktor artık normale dönebilirsin kendini yormadan dedi çünkü tansiyonumda sıkıntı çıkmaya başlamıştı sürekli yatmaktan en ufak harekette kolayca yükseliyordu yine dikkat ediyorum ama haftam ilerledi diye biraz rahatladım açıkçası saldım biraz