ozlm199393 Başından beri içiyorum sabah bir fincan akşam üzeri yemekten önce bir fincan ve gün içinde sınırsız çay içiyorum ne kadar canım isterse 😊
dalyaluna35 ebrudefnee gunde 200mg kafeini gecirmedigin sürece zarari yok kuzum, koyduğun miktara gore 1 veya 2 bardak ediyor
mervekalkann Ben sütlü nescafe tüketiyorum. Ilk 3 ay Türk kahvesi içiyordum nescafe ağır geldiği için şimdi bol sütlü nescafe tek kupa içiyorum. Hamilelikten önce 2 kupa içerdim. Mg olayına dikkat ettikten sonra sorun olmaz 20. Haftama giriyorum sorun yaşamadım.
ebrudefnee dalyaluna35 genelde 1 çay kaşığı kadar koyuyorum bi orta boy fincana hamile olmadan önce ondan içiyordum alıştım o yüzden ondan içiyorum arada ama biraz ağır ondan bi zararı varmıdır bilemedim verdiğiniz cevap için teşekkür ederim☺️🌸
dalyaluna35 ebrudefnee 1 çay kasigi nın mg ı cok degil geçmez siz yine de daha fazlasını tuketmeyin sağlıklı ilerlesin süreciniz insallah ☺️
esrashnn01 ecemdksl Türk kahvesi 2 fincan içilebiliyor ben bazen hiç içmiyorum bazen bir bazen iki değişiyor ama doktorum 2 fincana kadar müsade etti ama arada çikolata vs tüketerek aşıyorum sanırım 28 haftanın sonundayım beslenme önem kazandığı için çoğunlukla kahveye sıra gelmiyor normalde kahvesiz yapamam