Fatma_furkan1996 bluemom24 hakkınız da hayırlısı olsun canım doktorum da aynı şeyi söyledi inşallah suni sancıyla kanala iner canım
Fatma_furkan1996 melteW doktorum pek önermedi canım kordon sıkışması yüzünden Allah muhafaza biraz da o canımı sıkıyor hareket yapsam belki daha da kolay olurdu benim için ilk çocuğum da hiç böyle şeyler yaşamadım 😕
Fatma_furkan1996 bsrayksl2 evet canım 35 haftalıktan beri doğum pozisyonun da ama kanala inmemiş henüz suyu da azalıyor haliyle benim de normal doğum olucak inşallah hakkın da hayırlısı olsun canım sağlıkla kucağına al gerisinin bir önemi yok
kurkmantosuzmadonna Fatma_furkan1996 çok normal canım. Bakalım nasıl gelmek istiyorsa öyle gelecektir bebiş. İkiniz de sağlıklı olun yeter ki.
anonim51 Fatma_furkan1996 benim herşey normal 40+1 olduk bebek üç aydır falan baş aşağı cuma gününe kadar gelmezse yatış verecek şuan beklemedyim nişan su kan hiç bişey yok
krizantemmm Fatma_furkan1996 merdiven ın çık, aksak gebe yürüyüşü, plates topu ile egzersizler yapın bol bol girer inşallah
bsrayksl2 kif o beni biraz tedirgin etti yapamam yani hayırlısı ya nasıl Daha iyi olucaksa öyle olsun 🌸