Kızlar moralim çok bozuk bugün doktoruma gittim nst’de sancılarım çıkıyor evet var ama bebek kanalda değil suyu azalmış üstelik hareketleri de azaldı doktorum bir kaç gün bekleyelim eğer böyle devam ederse cuma cumartesi günü suni sancıyla doğumunu başlatırız dedi 38+4 bu durumu yaşayan var mı günlerdir sancım da oluyor ama maalesef