kurkmantosuzmadonna melahatmungn haftada bir içiyordum. Ha zararlı normal zamanda bile ama canım çok istiyordu.
lala_666 melahatmungn ben kızım da çok içiyordum ama bu gebeliğim də canım istemiyor hatta tiksiniyorum
Deletedmom_8793 melahatmungn ben kızımda hamileyken resmen aşeriyordum dikiyordum kafama bunda nadir olsa da içiyorum için yanıyor hele bu aralar 32+5 oldum
beyazakgl melahatmungn normalde hiç sevmem ama başından beri canım istiyor 1 yudum içiyorum canım isteyince doğum yapınca buzlu kola içmek istiyorum bol bol valla 😂😂
-Papatya33 Valla ilk zamanlar bulantimi kusmamı bir kola kesiyordu devamlı içiyordum kusmayim diye. Canım da istiyordu yani. Ama ne zaman ki mide ilaçlarına başladım kola istegimde geçti bulantilarimda geçti şükür
busrabaskal melahatmungn ablama çok yalvardık yakardık ama içti hemde defalarca kez.ayaklarıda davul gibi şişti dr içme denesine rağmen her gün içti.hem kendini hem bebeği tehlikeye attı bebeğin kalp düzensizliği oldu ve acil erken sezeryana alınmak zorunda kaldı 1.850 doğdu.hemen alınmasa 2 side tehlikeliydi dedi dr
k86 Toplasanız 1 bardağı görmemişimdir. Canım çok istiyor buzlu buzlu ama sabrediyorum, doğumdan sonra içine düşücem inşallah 🙈
Melike2535 melahatmungn 11+3 haftalığım çok sevmeme rağmen hamilelikte hiç içmedim canım da çekmedi şaşırıyorum aslında bu duruma içsem de çok az içerim heralde zararlı olduğunu düşünüyorum bebek için
bluemom24 melahatmungn gebeliğin başlarında canım aşırı pepsi çekmişti normalde içmezdim ama aşermiştim resmen ve içmiştim az az şuanda da kendime koyma ama kocamın bardağından bi tadına bakarım😂