vanilya_kokusu_ valla öyle özenerek yediğim bişey yok açıkcası 🤣 ilk aylarda mide bulantım vardı annem memleketten peynir yapıp yollamıştı tuzlu ya iyi geliyordu halen de gönderiyor onu yiyorum meyve sürekli yediğim bişey zaten ekstra yaptığım bişey yok benim ailem biraz yapılı doktor genetik o zaman dedi çok önde olması da bence sıkıntı 33 de rahatsızlandım acile gittim 3 saat ilaçlarla serum aldım bebeğin kalp atışı 210 üstüydü sonra normale döndü dün gece rahatsızlandım tekrar acile gittim sancı var ama doğum için yetersiz bebeğin kalp atışları düşük dendi haftası 37 ile uyumlu görününce çatı muayenesi de yaptı ay bilmiyorum keşke benim de zamanında ilerlemiş olsa 😁