37nagis Havin49_ bende ikizlere hamileyim 33 haftalığım doktor en son kontrolüm de bı sıkıntı olmazsa 38 haftada alırız dedi ama ben çok zorlanıyorum bogulcak gibi oluyorum 1 haftadır zor nefes alıyorum
Havin49_ 37nagis evet zorluyor ama ne kadar karnında kalsa o kadar iyi benim bi bebeğim 20 gün kaldı diğer bebeğim 1 aydır hala küvezde ve çok tükendim psikolojik
duygumfoca baby0707 Dün kontrolümüz vardı 34+6 olduk bugün Dün 2162 gr olmuş oğlum kilo alımı yavaş dedi doktorumuz 😢 suyu herşeyi normal 12/13 martta sezeryan olucam 38+4 de
emoyrt baby0707 35. Haftamdayim geçen hafta 2400 dü. Yarında kontrolümüz var gün alicaz çok heyecanlıyım 🌸
Fatmanur_0416 baby0707 32+2 de 2600 olmuştu 35+2 de randevum var çarşamba günü yani bakalım kaç kilo olmuş
vanilya_kokusu_ Fatmanur_0416 maşallah, 🧿🪬ne yiyorsun kız bana da öner 32 de 2100 du benim Çarşamba günü kontrilum var bakayım kaç olmhs 34+2 olacam