GozdeKB ikili test sonucuna göre, bu 1. 2.si dediğim gibi kolay bir işlem değilmiş, siz amniyosentez ile ilgili okumuşsunuzdur, bir süre tehlikesi varmış. Yani benim sonucuma göre bir gerekçe yoktu, birde yaş ve akrabalar arasında kromozom hastalıkların olup olmaması, önceki gebeliklerde bir sıkıntılı durum söz konusu ise vs gibi durumlarda önerilirmiş. Siz devlete mi gidiyorsunuz yoksa özele mi? Doktorunuzla iyice konuşun, memnun değilseniz başka doktora başvurun, hatta üç dört doktora gidin fikir alın madem aklınızda sorular var. Ben genoksa 2 hafta önce yaptırdım, tek ödemeli 16000, kredi kartı ile ödemede 18500 demişlerdi.