GozdeKB şu an artık 15+7deyim. Memnun olup olmayacak bir durum yok aslında, ben hastaneye gittim kanı verdim, 4günde sonuç çıktı. Sonucunda analiz yapılan parametreler listesi mevcut ve sonucu sadece bir cümle ile yazmışlar. Ben onun daha farklı olduğunu düşünmüştüm, başka firmalar her bir parametre için ayrı ayrı % sonucu veriyor mu bilmem, bana göre vermeleri lazım. Ki bu fetal DNA’nın bir nevi ticaret olduğunu da düşünmeye başladım, her bir firmayı aradığımda doktorunuz kim diye soruyor, ne farkeder ki? Bence doktorlarla anlaşmalı, belki de firmadan % alıyorlar, bilemem bu benim şahsi düşüncem. Birde cinsiyetini eşimi arayıp söylediler, ben o sıra taşınmamız nedeniyle doktorumu değiştireceğim için muallakta kaldım, hangi doktorun ismini vereceğimi bilemedim. Hem cinsini direkt ebeveyne söylemek hiç de yasak falan değil, neden yasak olsun ki? Zaten %100 demiyorlar, %99 cinsiyeti budur denildi.
Bu arada ilk takip eden doktor bana fetal DNA’nın da net bir tanı koymadığını, onun da geri kalan %1 payı olduğunu hatırlatmıştı ve bana göre pek de önermek istemedi, biz sadece kendi isteğimiz üzerine yaptırdık.