htc5858 Deleted33000 doğurdum canım, çok sağol sabah 11. 36 da doğum oldu şükür, güzel kolay bir doğum nasip etti Rabbim 🤲 🩷 😊
Deletedmom_657 htc5858 kolay doğum icin ne yaptiniz hangi hareketler yaptiniz onlarida anlatin lütfen ❤️
anka123 anonim51 biz de 39+4 benim de kızım gelmiyor muhtemelen böyle yazıcam 4 güne 😁 kendini bildi bileli baş aşağı ama asla doğuma dair belirtim yok sizin de hayırlı haberlerinizi alalım inşallah kendisi başlar doğumunuzun
anonim51 anka123 inşallah bacım hepimizin hayırlı haberleri olur inşallah 🙏🏻🤲🏻 sağ sağlim kavuşuruz yavrularımıza
htc5858 Deleted33000 çok şükür canım, 🥰 iyi bebeğim bir sıkıntısı yok, dünyaya alışmaya çalışıyor 🤭 🤭
hizlivecocuku htc5858 gözün aydın canım nasılsınız iyi misiniz bir an önce doğum hikayeni de bekliyoruz bebiş kaç kg doğdu bu arada
htc5858 hizlivecocuku sağol canım çok şükür İyiz, inşlh hikayemi yazmayı bende çok istiyorum kısa sürede yazarım. 3470 gram 51 cm doğdu, minnak kızım 🥰 🤲
htc5858 Herseydenbiktim çok şükür bu sabah hastaneden çıktık herşey yolunda ikimizde İyiyiz, birbirimize alışıyoruz 🤲 🥰 🩷
elllaaaa Anasinincani ayyy benim en büyük korkum ilk gebelikte bende 41 haftaya kadar beklemiştim şuan ikinci gebeliğim 38 olcak yarın yine bu kadar beklemem inşallah ilk gebeliğiniz mi
Anasinincani Lexias bugun yarin sancilarim baslar diye diye hastaneye de gidemedim aslinda bugün eşime gidelim dedim eşim yarina kalsin dedi
betul_tkdmr01 htc5858 kesik varmı ayy darısı bize inşallah benimkinde 1 hafta sonra normal olucak inşallah
htc5858 betul_tkdmr01 Amin canım teşekkür ederim, çok şükür kesi olmadı, inşlh Rabbim sana da kolay bir doğum nasip etsin 🤲 🩷 😊
elllaaaa Anasinincani sağlıcakla kolay bi doğumunuz olur inşallah demek ki ikinci doğum erken gelir pek te doğru değilmiş zamanda geçmiyor son haftalarda 😔