Öncelikle arkadaşım her şey gönlünce olsun, en kolay en hayırlı şekilde olsun inşallah. Burada bebek bekleyen herkesin Allah yardımcısı olsun gerçekten güzelliği kadar stresli de bir durum. Ben 8 yıllık evliyim ve tüp bebek sonucu gebe kaldım 28+2’yiz, 2 gündür alttan çok kısa sürecek şekilde iğne batması olup geçiyor günde 2 defa en fazla ben de çok korkuyorum yaşayan bilen varsa sebebini yazabilir mi 😔