hamham38 çok şükür Rabbime yaşıyor. Bebeğiniz doğsa bile uzunca bir dönem küvez döneminiz olacak. Devamlı size en kötü olabilecek %1 ihtimal bile olsa söyleyecek doktorlar. Benim çocuğum takvim yaşı olarak 1 yaşına girecek 15 gün sonra ama düzeltilmiş yaşı 8 aylık doktorlar bu çocuğun bi yerinde bir engeli kalır, zihinsel engelli olur, bu kapıdan çıkamaz falan dediler ama onların dediği değil rabbimin dediği oldu. Öyle bir süreçte de bebeğinize en iyi gelen sizin sütünüz olacak. Üzülüp canınızı sıkmayın demeyeceğim anneliğin en zor dönemi bu dönem.