bsrbrkysr184_ Es07 sağlıkla dünyaya gelsin inşallah ikinizin sağlığıda yerinde bir şekilde herşey çok güzel geçer inşallah güzel haberlerini bekliyorum hayırlısı ile 🥰🥰
powerpuffgirlss Es07 ayy ben bile heycanlandim 🙈 Allah hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin İnsallah dogum sonrasi hikayeni beklerim
BlackFish2113 Es07 aynı gün sabah 9 da benimde planlı sezeryanım var sabırsızlıkla bekliyorum 🥰 sağlıkla kucağımıza alırız İnşallah hepimiz
Es07 BlackFish2113 Ay aynı anda doğum yapacağız Sağlıkla gelsinler cnm Sizin de ilk bebek mi? Sezaryen mi?
BlackFish2113 Es07 evet ilk bebek kız 🥰 isteğe bağlı sezeryan olacak benim. Evlenmeden önce bile planım çocuğum olursa sezeryan yapmaktı çok şükür aklıma yatan doktoru buldum ikiletmedi sormadı bile neden diye 😂