Es07 bmkl Hiç böyle sanmıyordum Ne farklıymış Anlatılmaz yaşanır dedikleri bu muydu diyorum🥺 Ah üzümlü kekim 🐣
tubilak araştırmada mı yapacaktınızz benim de salı günü kontrolüm var orada. eksiğiniz ihtiyacınız bir şey olursa bilgi vermeniz yeterliii
Es07 aleyy53 Doktorum da bende sezaryen kararı verdik cnm 2 hafta ileri bebek 3400 gram olmuş Normal doğumdan da korkuyorum Kendime güvenemiyorum açıkçası Doktorum da onayladı Birlikte ortak kararımız oldu Nasipse Salı günü
Es07 aleyy53 maşallah sevmelik olacak bunlar Ultrason yanılma payı da oluyormuş Sağlıklı olsunlar da hiç sorun değil kilosu 2 buçuk ve üzeri normal diyor doktor
denizgozlum Bende pazartesi gunu 3 cu sezeryanimi olucam uc sene ust uste olunca korkuyo insan kendimden degilde bebegime birsey olacak diye allahin izniyle herkes saglicakla kavusur bebegine 🤲🤲
Es07 denizgozlum Maşallah sana güzel anne Sağlıkla kavuşalım tek istediğimiz bu hepimizin Dualarımız birlikte 🤲🏻