Es07 Aynı bedende son 2 gün 🤰🏻 Canım bebeğim🐣 Çok duygusalım 😭 Sağlıkla gel kucağıma inşallah 🙋🏻♀️ Dua bekliyorum sizlerden arkadaşlar🤲🏻 Salı günü planlı sezaryen olacak nasipse🌺
Es07 Elisa0110 Duygularımı yazarak veya anlatarak anlatamam Çok değişik düşünceler içerisindeyim İnşallah doğru karar vermişimdir İnşallah sağlıkla gelir bebeğim Allah hepimizin yardımcısı olsun 🐣🤰🏻👶🏻🤱🏻🧸🐣
Es07 Emlly Normali bekliyorsunuz Erkek mi 41 kadar bekler diyorlar ama Ben beklemek istemiyorum Artık kavuşmak istiyorum bir an önce
guns Emlly bende aynı 39+3 yorgun stresli fazlasıyla heyecanlıyım günleri geçtim saniyeler bile geçmiyor artık🥹
Elisa0110 Es07 Amin amin inşallah. Şuan çok karmaşık duygular içerisindesin anlayabiliyorum . Güzel bir doğum olucak senin için hissediyorum😊
Emlly Es07 evet erkek ayyy korkutma beni 41 miii🤭🤣 kız o kadar beklemek istemiyorum ya bu hafta gelir diye düşünmüştüm ben 🥹🥹
Es07 38+2 olduk bugün 🐣 38+5 te kavuşacağız inşallah 🤱🏻 Allahım bebeğini bekleyen tüm annelere ve bana yardım et🤲🏻🌺
Gzde_defne Es07 Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin benimde çarşamba günü 38+3 olacagız. Dua eder dua beklerim 🥲
Es07 Elisa0110 İnşalah canım doktorumu çok seviyorum 🤗 İnşallah güzel bir süreç geçer Buraya yazmak istiyorum Benim gibi merak edenler için güzel şeylere ihtiyacımız var 🌺