Ben doğurdummm çok şükür 😊
Öncelikle ilk sezeryanim çok çok daha kolaydı bu bı tık daha sancılı oldu ama buna şükür ve ayaktayım 11.02.2026 37+4 de gelmek istedi prenses hanım ve sabah suyum geldi sonrası zaten hastaneye gidiş yatış ve sezeryana giriş çok uzatıp sıkmayacagim sorusu olanlara cevaplarim inşallah Rabbim herkese sağlıkla kavuşmayı nasip etsin ben ve bebeğim iyyiz bakalım elhamdülillah 🤲♥️