Kızlar az önce bir video izledim de videoda el-fatiha dendi bende fatihayı okudum sonra tekrar söylendi yine okudum 🤣 El-fatiha denilince okunmalı falan diye biliyorum. Siz her duyduğunuz da okuyor musunuz ? Yani okunmalı mı her duyuşumuzda ? Bu konuda aydınlatabilir misiniz beni 🤔