beyazkelebek97 benim kesi oldu yırtık hiç yoktu. Evet çok azdı ama ben bunu kafamda çok büyüttüm adım atmaya korkuyordum ve her gün ağlıyordum oramı kestiler nepcam ben diye. Annem sinirden çatladı kadın artık seni doğururken g.tüme kadar yırttın beni sesim bile çıkmadı yavrum iyi olsun yeter dedim 2 dikişe yaptığına bak bağırdı orda az bi sarsıldım kendime geldim 😄 bence normal doğum yapılabilmesi çok büyük şans çok harika bir duygu gerçekten. Ama bu şekilde dikiş olması çok can sıkıcı tabi. İnşallah bir an önce iyileşirsiniz dikişlere iyi bakın mutlaka pansuman vs. Vakti gelince de kontrole gidin tam iyileşmiş mi genişleme vs var mı diye. Ben doğum sonrası tamamen eskisi gibiydim sarkma genişleme vs yaşamadım