busrabaskal beyazkelebek97 evet dr yazdı hatta ben meme ucu çatlağıma bile kullandım 2 sürmede iyileştirdi.inanılmaz bir iyileştirme gücü var .meme ucunda 1 aydır kullanmadığım bir şey kalmamıştı düşün .Sağlık ocağı bile yazıyor ben ara ara yazdırıyordum
12345ddd Vajinal bölgenizi bol bol kuru tutun hatta gerekirse saç kurutma makinesi tutun kuru olsun çok sıcak tutmayın ılık şekilde tutun ıslak kesinlikle kalmasın o şekilde daha çabuk iyileşir
elllaaaa 12345ddd Ama pek mümkün olmuyor kanamadan dolayı benim aktif kanamam bardı kurutuyordum iki dk sonra yine aynı ne zaman ki kanamam bitti iyileştim
rabisssk beyazkelebek97 benim ilk dikişlerim bir hafta içinde yanlız olduğum için patladı, ikinci de tutmadı açık şekilde kaynadı, doktor tavsiyesi ile ılık batikonlu suya oturdum günde iki kere, her idrardan sonra soğuk saç kurutma makinası ile kurutuyordum toparlanması 2 ayı buldu
ecemciik Şu yorumları okudukça, daha doğrusu normal doğum yapan kadınları gördükçe kocaman sarılıp “Helal olsun kız, ne badireler atlattın” demek geliyor içimden. Mükemmelsiniz valla canım kadınlar, cesaretinize hayranım ☺️❤️
beyazkelebek97 elllaaaa aynen öyle kanamam benimde devam ediyor 29. Gündeyim. Bir de furacin antibiyotik krem kullanıyorum sabah akşam o da biraz engelliyor kuru kalmasını
ignur beyazkelebek97 1 ay oldu Daha iyiyim Dikişler dusuyor Dustukce rahatliyorum Hic gecmeyecek gibiydi mahvoldum ama geciyomus merak etmeyin
beyazkelebek97 cceylann acile gittiğinizde ne söyledi doktor neden tekrar dikiş attı ve şimdi nasılsınız
cceylann beyazkelebek97 bişey söylemedi muayene etti ve tekrar dikiş attı onlarda biliyorlardı dikiş iyi atmadıklarını hangi hastanede doğum yaptın dedi bu hastane diyince ses etmedi ve 2 sene geçti şuan iyiyim
Havin49_ beyazkelebek97 benim açıklık kaldı malesef şuan ikinci doğumumu yaptım sezeryan oldum bebeklerim biraz büyüdükten sonra vajinal estetik olucam devlet hastanesinde
rabisssk beyazkelebek97 iki sene oldu eski haline döndü ağrım hiçbirşeyim kalmadı, kesi izi dahi yok tabi ben mesela ağda yapmaya falan korkuyorum hala veya ilişkiye girerken acıyor bazen . ancak normal durumlarda hiç zorluk çekmiyorum 7.5 ay sonra gene bi serüvenim başlayacak inşallah o zaman da çok dikiş atılmaz
elllaaaa beyazkelebek97 kanama bittikten bi hafta sonra iyileşiyor ılık su rahatlatıyor ağrınız varsa benim ağrım çok oluyordu
beyazkelebek97 Havin49_ açıklık kaldığını nasıl fark ettiniz ya görüntü olarak mı ilişkide falan mı? Yani ben nasıl anlicam bende kalıp kalmadığını onu anlamak için soruyorum
Havin49_ beyazkelebek97 ben fark etmedim canım ama idrar kaçırma bide afedersin ilişkide hep gaz gibi ses çıkıyordu ikinci doğumumu yaparken alttan baktı ilk doğumdan rahmim açık kalmış işte problem yaşıyor musun dedi işte bende sıkıntılarımı anlattım bundan kaynaklı dedi istersen vajinal estetik yapılıyor kendini topladıktan sınra gel muayane edelim dedi
beyazkelebek97 Havin49_ vajinal estetik yapılıyor muymuş devlette , bide afedersin his olarak farklılık genişlik hissediyor musun ilişkide
Havin49_ beyazkelebek97 yok genişlik yaşamıyorum hani tabiki doğumdan önceki gibi beklemeyin ister istemez genişlik olur evet cnm ürejinekoloji yapıyor eğitim araştırma üniversitesi hastaneleri fln yapıyor
nyra beyazkelebek97 ilk doğumum normaldi. 3 dikişim vardı benim iç-dış toplam. Her WC sonrası batikonla yıkıyordum ve günde 2 kez de batikonla pansuman yapıyordu annem. Herhangi bir krem vs vermemişti dr um. Yaklaşık 1 hafta -10 gün civarı dikişlerimin düştüğünü gördüm peçete ye geliyordu ve kaşıntı hissi vardı. Ondan sonra aslında iyileşmiştim ben 2 hafta içinde annem iyi göründüğünü söylüyordu artık yapmayalım diyordu ama ben 40.güne kadar devam ettirdim ve C yastık olmadan oturmayı reddettim😅 en sonunda annemle ablam zorla tutup oturttular ağlamalar çığlıklar içinde yaptım ve aaa acı yok oturabiliyorum dedim 🥲 yani biraz ailemin ömrünü yedim o süre içinde. Aslında çok olmuş iyileşeli ama psikolojik olarak iyileşmem uzun sürdü benim çünkü kendimi istemsiz şartlamıştım 40.günde tam iyileşeceğim diye. aşırı hassas biriydim iğne batsa ağlarım pansuman yaptırırım günlerce kendime gelemem falan artık öyle değilim değiştim tabi 3.ye hamileyim. Keşke diyorum normal yapabilsem mecburen sezaryen olacak..
beyazkelebek97 nyra 3 dikiş çok az ne güzel benim kaç tane söylemedi ama makatıma kadar yırtılmıştı dikiş 23 falandır kesin 😂sizin neresi yırtılmıştı ya da kesi mi oldu
beyazkelebek97 Havin49_ Havin49_ 40ım çıksın diye bekliyorum 4 gözle aslında kanamam az da olsa gelir o bitse daha çabuk iyileşir gibi
beyazkelebek97 Havin49_ 40ım çıksın iyice bi iyileşeyim o zaman anlarım bende me kadar bir değişiklik olduğunu
beyazkelebek97 rabisssk yaaaa umut oldunuz bana çünkü bana çok minik bir açıklık var dendi, dikiş tutmama ya da açılma gibi bir durum olmadı , benimki de eski haline döner o zaman diye umut ediyorum 😊
melegim91 beyazkelebek97 tam süresini hatırlamıyorum ama doktorun verdiği ilaçlar hiç işe yaramadı sonra bi sayfada okumuştum kantaron yağı sürdüm 2 günde dikişlerim iyileşti ağrısı geçti pamukla her wc sonrası sürdüm