Aycicegim semaa1202 amin inşallah vaktinde doğar kucağımıza alırız. zor ama sonu çok güzel bence burda önemli olan doktor ve hastane ilk kızımı özelde doğum yaptım ama ikizler olduğu için tam teşekküllü üniversite hastanesini tercih ettim gittiğim her doktor da direkt öyle yönlendirdiler çünkü benim çikolata kistlerimde var sezeryanda fazla kanamam olursa rahim alınma riskim var vs. bir sürü sıkıntılar neyse süreci güzel yönetmemiz lazım o bizim elimizde yoksa günler geçmek bilmez☺️
anstzist Merhaba bende yeni öğrendim tek yumurta ikiziymiş benimki de, ama benim keseleri de tek :( çok riskliymiş biraz. Bana da dua eder misiniz? Rabbim bebeklerimizi sağ Salim kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin. Sağlık sıhhat versin inşallah 🙏
semaa1202 anstzist ben de 8. haftadayım şu an zar yok ama 10. haftaya kadar görünebilir diyorlar. beklemedeyim şimdilik
gebeyimgebesin Kızlar bende ikiz gebeyim. Letu ve ovitrelleyle oldu kontrollerde sağ yumurtalığımda bir tane 18.5 mm yumurta vardı solda hiç yoktu. Sağda yine iki üç tane 10 mm civarı vardı. Neyse gebe olduğumu öğrendik iki kese göründü doktor erken bölünmüş tek yumurtadır bunlar dedi çünkü doktora göre çatlamaya müsait tek yumurta vardı. Sonradan tayinim çıktı il değiştirdim doktorum değişti 12.haftada iki kese iki plesanta göründü çift yumurta dediler. Şuan 13+2yim. Hiç perinatolojiye gitmedim. Anca ayrıntılı ultrason zamanı perinatolojiye görünürüm bulunduğum ilde yok çünkü. İki kere kanamam oldu 9+3 ve 12+1 de çok şükür sıkıntısız atlattık. Bende tedirginim inşallah süreç iyi geçer sağlıkla kucağımıza alırız
selo48 fatmacanbaz canım 2026 tek yumurta ikizi anneleri burada toplanalım diye bir konuşma başlattım . Orayı da takipte olalım hatta kontrollerimizi sürecimizi paylaşıp birbirimize destek olalım ☺️
anstzist semaa1202 iletişimde kalalım olur mu? İkimizde aynı durumdayız yol gösteririz birbirimize en azından.
semaa1202 anstzist tabiki canım, ben bir hafta sonra gideceğim kontrole cok merak ediyorum sonucu, sen de gidince mutlaka yaz. umarım zar vardır da sağlıkla doğum yaparız
anstzist semaa1202 benim bebeklerin biri çok küçüktü. Büyük bebek, küçüğün 4-5 kat büyüğüydü. Bugün küçüğün vefat ettiğini öğrendim malesef. Diğer bebeğin de durumu iyi çok şükür. Rabbim sağlık versin. Allah hayırlısıyla sağ Salim çocuklarımızı kucağımıza almayı nasip etsin.
nurselingezmen1gmailcom Arkadaslar bende tekrar yumurta ikizine hamıleyom doktor kontrolüne gıttıgım zaman 8 haftalık 2 gunluktu bır bebgımın gelısımı iyi ve kalp atısını duydum ama diğer bebek gelişimi olmamıs cok ufak kalmıs kalp sesi yoktu sizce hala bor umut var mı gelişir mi ilerleyen zamanlarda
nurselingezmen1gmailcom Diğer bebek gelişimi iyi ıken dıgerı rahmin bır kosesınde kalmıs cok ufak bir şekilde
anstzist nurselingezmen1gmailcom sizi üzmek istemem ama benimki de aynı o şekildeydi. Küçük olan tutunamadı malesef. Bende daha dün öğrendim bu durumu. 8 haftalık benimki de şuan