Merhabalar . Tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım. 5. Gün Embriyosuydu tek embriyo konulmuştu ama 7+4 te tek yumurta ikizi olduklarını öğrendim. Tek kese ve tek plasenta olduğu için başta perinatoloji doktoru olmak üzere gözümü çok korkuttular. Benim gibi gebelik yaşayıp pozitif hikayesi olan varsa paylaşabilir mi 🥺