ozins sallamış doktor ilk kızımı 42.haftada doğurdum
Dogrusunu söyleyeyim mi
Bizm Türk doktorları uğraşmak istemiyor 5 dk hemen sezeryan yapıp atıyorlar kim senin sancınla ıkınmala şununla bununla uhraşacak
Çocuğunun kşlosu da gününe göre gayet iyi
Sezeryan yerine 40 -41 haftayı beklemek istiyorum
Eğer daha da sancım gelmez ise fitil yada suni sancı ile doğumu başlatmak istiyorum diyebilirsiniz
İkinci kuzum 4 kiloyu aşmıştı yurtdışındayım asla sezeryan demediler 40 haftayı beklediler baktı kilo ilerliyor alttan fitil atıp sancı verdiler iki saatte doğurdum
O omuz çıkığı bebeğin çok zayıf olsada olabiliyor korkulacak bir durum değil emin ol
Sezeryan asla önermem arkadaşım da oldu
Ben doğumdan sonra kalktım ayaklandım arkadaşın 1-2 hafta doğurduğu bebek ile bile ilgilenemedi çocuk 3- 4 yaşında hala soğuk bir yere bastığımda dikiş yerlerin ağrır çok pişmanım istediğime diyor