Kızlar merhaba bugğn doktora gittim 37+3üz 3245 kg geldi kızımız bir haft önden gidiyor dedi 17-24 şubat arası sezeryan öneriyorum 40. Haftayı beklrsek normal doğumda omzunda falan problem olabilir dedi iri bi bebek olacak dedi bnm önerim 20 şubatt sezeryan dedi çok korkuyorum bir anda böyle söyleyince ben 24üne kadar beklesek dedim kordon dolanma gibi vs komplikasyonlar olabilir dedi sizce nasıl bir yol izlemeyelim