Kızlar adet bitiminden 16 - 17 gün sonra tekrar kanama yaşayan var mı pıhtılı geldi ilk sonra afedersiniz peçeteyi tamamen dolduracak şekilde geldi. Sonra hafifledi ve direk bitti aniden ilk defa başıma böyle bir şey geliyor yumurtlama akıntısı diyen var kimyasal diyen var gebelik diyen var başına böyle bir şey gelen var mı ya ilk başta kahverengi kılcal akıntı geldi o zamanlar test vermiştim 2.30 falan çıkmıştı beta sonra hiç vermedim. 24 saat bile sürmedi şuanda da normal günlük akıntı gibi şeffaf akıntım geliyor hafif hafif.