kartanesi___ Doktor 15. gün başlayın demişti. Bebeğim bugün 15 günlük oldu, başladık. Günde 3 damla vereceğim. Siz nasıl kullanıyorsunuz? Herhangi bir yan etkisini gördünüz mü?
annabellee Ben ocean markanın d vitaminini aldım ilk verdiğimde her yerinde yer yer kızarıklık oldu tabi ondan mı bilmiyorum ama ertesi gün geçti şuan devam ediyorum bi sorun yok devletin verdiğini kimse önermedi gaz yapıyor diye bende vermedim kartanesi___
ikiprensesannesi___ kartanesi___ yan etki görmedim Şükür de bize 10 günlük olunca başlayın dedi bunun zamanlaması önemli mi
beautiful_ kartanesi___ bizim olmadı kuzum doktor verdiği birşeyin içeriği kötü olmaz bence ya o zaman pek araştırma yapmamıştım oğlum sürekli hastanede olunca o kadar dikkatimi herşeye veremiyordum onu düşünmekten
Havin49_ kartanesi___ ben bi yan etkisini görmedim cnm 3 damla veriyorumdevit 3 50.000 I.U/15 ml bizimkinin dozu daha yğksel
kartanesi___ Havin49_ tamam canım çok teşekkür ederim içeriği temiz değil diye duydum da endişelendim biraz siz kaçıncı gün başladınız
Havin49_ kartanesi___ balla cnm ben bebeğimi 20. Gün aldım eve getirdim hastanede başlamışlardı vermeye kaç günlğkken başlandı bilmiyorum
twobabymomm kartanesi___ ben ocean verdim onu tabsiye ederim devit bebeğimi çok huysuz ve gazli etmişti
twobabymomm kartanesi___ ocean 400 eczaneye diyince veriyorlar canım . Sen yinede bebise ver eğer sizde sorun olmazsa devit e devam edersiniz 🥰
kartanesi___ eslem2121 ayy ben bugün akşam üzeri verdim 🤦🏻♀️ yârından itibaren gündüz vereyim. Tek seferde 3 damla değil mi balım