ozlm199393 ibatc lütfen internetten bakıp kendinize teşhis koymayın yapmayın bunu ne güzel artmış işte doktora gidine kadar araştırma yapmayı bırakın keyfinize bakın
_caglacar merhaba benim de ilk öğrendim 378 di dört gün sonra 2796 çıktı ama çok normal biriymiş bu hatta iyi bişeymiş bebeğin tutunduğunu gösterirmiş
Belinayyy0112 ibatc Mol gebelik çok daha yüksek beta hcg olunca şüpleniliyor kese bazen görünmüyor yada kalp atışı olmuyor sürekli lekelenme oluyor geçirmiş biri olarak korkmayın hemen
ibatc Belinayyy0112 teşekkür ederim kavramlarla ilk kez karşılaşıyorum o yüzden çok kafam karışmıştı 🙏🏻
purpoles ibatc yaa öyle mi maşallah keseyi ne zmaan ve kaç betada gördünüz benim rahmim biraz gerideymiş alttan da görülmedi
ibatc purpoles keseyi 5-6 haftalıkken gördük ama karın ultrasonunda görünmedi. Zaten hastanenin makineside çok kötüydü. 10 gün sonra kalp atışına gittik yine karında görünmedi muhtemelen yine cihaz kötü olduğu için. Sonra özele gittim rahatca gördük
purpoles ibatc bizde keseyi gördük daha iyi ultrasonu olan bi yere gittik 😊 inşallah kalp atışını da duyarız 🥰