ibatc Kızlar selam beta hcgm çarşamba günü 501 çıktı. Bugün tam 48 saat sonra 3.042 oldu artık 2 katından çok fazla yaşayan oldu mu bu durumu sıkıntılı bi şey mi acaba
asil15 ibatc neden sıkıntılı olsun güzel bir şey bu benimde 450 den 4.gun 7500 olmuştu çok şükür 36 haftalıgiz
buse1223 ibatc merhaba bende ilk 797 ile öğrendim 48 saat sonra 2726 oldu benimde artış fazla doktora da gitmedim
dchdch ibatc benim çarşamba 576 bugün 1370 çıktı sizinki çok fazla artmış umarım ikimizinde sağlıklıdır
ozlm199393 ibatc lütfen internetten bakıp kendinize teşhis koymayın yapmayın bunu ne güzel artmış işte doktora gidine kadar araştırma yapmayı bırakın keyfinize bakın
dchdch ibatc bazen dalgalanmalar olabiliyorsun korkma bence benim artışda bana az geldi 🤣🤣 öyle hissediyordum ama normalmiş
asil15 ibatc yine normal canım bin küsür olması lazımken 3 bin olmuş yani iyi birsey hatta sunuda soyliyim ilk 127 si 24 saat sonrasi benim 450 olmuştu
Belinayyy0112 ibatc Mol gebelik çok daha yüksek beta hcg olunca şüpleniliyor kese bazen görünmüyor yada kalp atışı olmuyor sürekli lekelenme oluyor geçirmiş biri olarak korkmayın hemen