Melikesultan öncelikle ben sizin doğum şeklinizi sorgulamadım kendi hikayemi anlattım okumak zorunda değilsiniz ayrıca ben sezeryan kötü şöle böle demedim doğum tercihiniz sadece normal doğum yönünde olsun dedim tavsiye ettim tabikide çocuğum dönmemiş olsa o pozisyona girmemiş olsa sezeryan olucaktım takıntığınız tavır çok yanlış bence bu kadar kötü olmayın lohusa bi kadına nasıl konuşmanız gerektiğini bir kadın olarak bilmemenize çok üzüldüm