Selim_Alparslan Gece saat 5 te yatışım yapıldı çok sancım vardı . 3 cm açılmam vardı . Daha sonra saat 8 gibi 6 cm oldu ve sıklaştı. Çok sancı çektim ölüyorum sandım . Ama doğumum kolay oldu çok şükür 😍
busrasafak Selim_Alparslan sen sabret kuzum sakin biberon verme canim kasik veya siringayla ver emmiyorsa ama elbet alir insallah