Dryglgl evet hastane sistemi çok saçma bende aynı şekilde sinir olmuştum bide bebek doğduğu an anneyle resmini çekmiyolar bunun için fotoğrafçı tutman gerekiyor fotoğrafçının en düşük bütçeli paketi 9.000₺ yani doktora doğuma dünya para verip birde fotoğrafçıyı dayatıyolar bende aynı şekilde çok sinir olmuştum ama bunu öğrendiğimde 35.haftamdaydım değiştiremedim zaten 38.haftada doğum oldu