Dryglgl Bundan 3 buçuk sene önce esenler medipolde doğum yaptım, doktorum fatma hocaydı akşam 6 ya kadar benimle ilgilendi fakat sonrasında nöbeti bittiği için gitmişti, nöbete farklı bir hoca kalmıştı ondan da çok memnun kalmıştım şimdi adını unuttum ama tuğba olabilir, doğum yaptıktan sonra doğum yapanlarla aynı koridordasınız onda problem yok ama sancı odasında eşimi çok az yanıma aldılar, ilk aldıklarında kimse yoktu tek benim yatışım yapılmıştı o yüzden aldılar ama odalar doldukça daha eşimi almadılar eşimin aklı çok kalmıştı sırf bu yüzden memnun kalmadım ama doğum yaptıran doktordan allah bin kere razı olsun o kadar sakindi ki, artık medipolde değilmiş nerede olduğunu bilsem hemen giderim inanın