Sizlere umut olması dileği ile yazıyorum ☺️ ilk bebeğimi ihmalden kaybettim açılmam varmış doktor görmemiş 23 haftalıktı, ikinci bebeğimi 13. Haftada serklaj yapıldı full yattım annem baktı 6 Şubat depreminden sonra stresten kaynaklı 9 şubatta yüksek tansiyonla acil sezeryana alındım 36+5te doğum yaptım çok şükür sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi doktoru dikişleri patlatmak üzereymiş sadece dikişleri tutuyormuş dedi, yatabildiğiniz kadar yatın bu günler geçiyor, şimdi yine bi sürpriz yumurtam var 3 gün önce serklaj yapıldı bu süreci merakla bekliyorum bunda çok yatamıyorum kızım olduğu için ama unutmayın bu günler geçiyor ve çok şükür diyorsunuz umarım hepimiz sağ salim kucağımıza alırız 🙏🏻