Kızlarr 13 haftalığız tam. Bugün doktorumuz kâğıda yazdı cinsiyeti bi açtık “erkek” yazıyor ben o kadar kendimi kıza hazırlamıştım ki inanamadım şok oldum. Oğlum yaaaaa diye bi tepki verdim hep kız geçiyordu içimden 😂 eşim diyor ki üzüldün mü hayırrr dedim sadece pembe şeylere o eteklere elbiselere kendimi fazla kaptırmıştım. 🤣 herkeste kızın olsun diye diye ben şok bugün. Canım oğlum yanlış anlama diyorum şimdi konuşuyorum onunla. Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıklı ❤️🤲🏻