Baklavaseverim Kızlar başlığa yazdığım gibi, gerçekten nasılsınız ? Nasıl hissediyorsunuz ? Gününüz nasıl geçiyor ? 🫂🫂
azra01 Baklavaseverim elhamdülillah gayet iyiyim evimi temizledim kızımı uyuttum oturuyorum kendi kendime 😊❤️
kizinaasikanne Baklavaseverim Ağırım valla artık sona yaklaştım uyku basıyor beni yorgunluktan 3 yaşında bi kızım var acayip zorlanıyorum 🙈bebeğin hareketlerini çok net hissediyorum falan 🙈 sen nasılsın nasıl hissediyorsun?
Havin49_ Baklavaseverim valal bacım yorgunum bebeklerden biri evde biri küvezde aklım sürekli karışık buara evde de tatsızlıklar var kafam bi dünya
aslmoms Gerçekten iyiyim siz nasılsınız :) Kızım okuldan geldi ödevlerine başladı. Ağrım vardı magnezyum vitamin başladım:) Çok şükür aksi bir durum yok
Baklavaseverim aslmoms Teşekkür ederim ben de gerçekten iyiyim sanırım. Sağlıkla büyütün, gerçekten iyi olmanıza sevindim. ❤️❤️
Baklavaseverim kizinaasikanne Ben de iyiyim biraz yorgun hissediyorum azıcık stresli ama genel olarak iyiyim tabi işin zor senin de ya Allah yardımcın olsun sağlıkla büyüt kuzuları 😍😍
umaydilay Baklavaseverim 2 gündür çok kötüyüm sürekli ağlıyorum, eşim 1 aylık göreve gitti 4 yaşında kızımla evde tekiz 9 haftalık da hamileyim. Yaşadığımız yer mahrumiyet bölgesi bir ay nasıl geçecek bilmiyorum
Baklavaseverim umaydilay Çok zor gerçekten ne desem bilemedim ki ya Rabbim sana güç kuvvet kolaylık versin inşAllah zaman su misali akar gider nasıl geçtiğini bile anlamazsın 🥺❤️
Moz Baklavaseverim ayaklarım vajinal kemiğim sırtım ağrıyor eve gidip yatmak istiyorum.Onun dışında iyiyim şükür
melegim91 Baklavaseverim İyi diyelim iyi olsun derler ya öyleyim… Dün devlet hastanesine gittim Sat’a göre 6+6 ama ultrasonda 6+1 çıktı ve kesenin içi boştu.Geç döllenme olduğunu düşünmüyorum.Pazartesi kendi doktoruma gideceğim bakalım onda ne çıkacak o yüzden heyecanlı ve gerginim 😔
Baklavaseverim melegim91 İnşAllah ultrason da bir yanlışlık olmuştur da sağlıkla ilerler gebeliğin canım banada haber ver mutlaka gidince ❤️
sarilale123 Baklavaseverim kendimi hiç iyi hissetmiyorum şöyle ki kanımda enfeksiyon çıkmış sürekli mide bulantısı ve halsizlik var bi kaç gündür ve bu durumda bile beni evine Ramazan temizliğe yardıma çağıran insnlar var. Ben evde elimi işe süremezken 🤦
Baklavaseverim sarilale123 Kendini iyi hissetmiyorsan dinlen hiç birinin yanına gitmek zorunda değilsin aşkım herkes kendi işini kendi yapsın hamilelerden iş bekleyen insanları hiç anlamıyorum hele böyle zor zamanında
merylii_ Baklavaseverim iyi değilim, yalnız, çaresiz hissediyorum, stresimi yönetemiyor, sabrımı kaybediyorum. Yorgunum ama dinlenmekle geçmiyor, mutlu olduğum şeyler tabiki var ama mutsuzluğum ağır basıyor. Üzgünüm 🥺
Baklavaseverim merylii_ Eğer anlatmak istersen bana anlatabilirsin belki anlatırsan bir nebze de olsun rahatlarsın 🥹
nursemaa_1 Baklavaseverim kendimi hiç bı şekilde iyi hissediyorum iyiymisim gibi davranmaktan sıkıldım eşimin ailesiyle problemler var onları bosverdim zaten takmamaya calisiyorum çocuğumla ilgilenemedigim yetemedigimi dusunuyorum nasıl baş ederim iki bebekle derken bı yandan da kocamın gönlünü yapmaya çalışıyorum maddi ve manevi olarak çok sikintidayim rabbim yardımcım olsun sabırla bekliyorum
Baklavaseverim nursemaa_1 Ne desem bilemedim çünkü bu tarz durumlar da teselli etmek istiyorum ama faydasız kalabiliyor tek söylemek istediğin sen çok güçlü bir annesin ve eminim ki çok güzel yetiyorsun yavrularına böyle düşünüp kendini daha çok hırpalama Allah yardımcın olsun ❤️
damlasv Baklavaseverim hamile bir sabaha bugun de mi idrar yolu enfeksiyonu oldum düşüncesiyle uyandım hamilelikte paranoyak gibi oldum çok zor siz nasılsınız (gerçekten) ❤️❤️
Baklavaseverim damlasv Ben de biraz yorgun ve stresli ama iyiyim tahliller için bir maraton içerisindeyim idrar yolu enfeksiyonu belirtileri mi yaşıyorsun çok çok geçmiş olsun ❤️
myangelson Baklavaseverim yorgun uykusuz bitkindim ama görkemi uyuttum ve bir kahve içtim kendime geldim biraz 😅 kahve bitti görkem uyandı geldim şimdi geri uyusun diye sallıyorum. Bu gece eşim nöbette evde tekiz oglusumla 🥲
Baklavaseverim myangelson Görkem diş mi çıkartıyor ya tavşan uykusu sanki mübarek hiç uzun uykusu yok mu Allah yardımcın olsun bacım ❤️