Sinerjik Kdz hayır yuksek degil ama onckei gebeliginizi dusununce belki hizla yukselcek ileriki haftalarda bunun önüne gecersin
Kdz Sinerjik yani bende öyle düşünüyorum ilk gebeligimde yüksekdi şimdiye kadar kan vermedim ama kan verdigimde de yüksek demediler şimdi olabilir mi acaba diye kendim kan verdim 2.880 çıkmış doktor bişey olmaz desede guvenmedim
cizgilidefter Kdz benim yarım kullanma sebebim tam atınca o gün ciddi ishal yapmasıydı. Böyle çözüm bulduk, yarım atınca magnezyumla birlikte rahatsız etmedi. Doktorunuza danışın sizler de yine de 🙏🏻
28nisan Kdz 2.5 altı istiyoruz dedi ve başlamıştı doktorum ilacı şu an 3.trimester girdim 3 e yakın çıktı ama doktorum bu dönemde 3 normal dedi ve aynı doz kulanmaya devam ettim geçen hafta biraz daha yükselince ilaç dozunu artırdık mutlaka kontrol altında olun her ay
mucizebebeklerimiz Kdz geçmiş olsun öncelikle ilk gebeliğinizden sonra normale döndü mü Tsh değeriniz ve ilk bebeğinizde şuan biran sorun var mı bende de yüksek çıktı da zeka geriliği vs oluyor diye okudum çok korkuyorum
Kdz mucizebebeklerimiz teşekkür ederim. İkk gebeligimden sonra bi daha kontrole gitmedim hiç bilmiyorum değerlerim nasıldı şimdi ki degerlerimde de normal dediler doktorlar çok şükür Şimdi ise bebeğim 20 aylık oldu çok şükür hiç bi sıkıntısı yok gayet zeki zekasinda gelisiminde hicbir problem olmadı yani korkmayin boşuna ilaç kullandığınız sürece bişey olmaz geçmiş olsun size de 👼🏻💞
maideer 2bebisannesyim kaç haftalık hamilesiniz benimde yuksekdi ilaç başlandı bende çok takıyorum kafama rahat değil hic
2bebisannesyim maideer 12 haftalık oldum geçen hafta kan verdim 2.66 olmuş ilaç fayda vermiş içim biraz rahatladım ama ac karnına değildi ve ilaç içmiştim haftaya ac karnına ilaç içmeden kan verecem ins yine düşük cikar