Kdz İlk hamilegimde tiroitlerim yükseldiği için ilaç kullandım bu hamileliğimde yüksek çıkmadı ilaca başlamadı doktor dün yine kan verdim sonucum 2.880 çıkmış ilk hamileligimde böyle yüksek olursa ilacın dozunu yukseliyodu doktor bugünkü muayene de iyice sordum tiroit değerlerinde bişey yok dedi ama buraya da sorayım bu değerde ilaç kullanan var mı?
siisu Kdz ben kullanıyorum gebelikte 2 bucuk ve altı istiyoruz dedi doktorum ama düşük dozda kullanıyorum benim ki 3 küsürlerde cıkmış su an bakalım ne dicek belki dozu artırır
Yasmin_34 Kdz ben geçen hafta sağlık ocağında tsh verdim.3.80 çıktı. 2.trimesterdayim..kadın doğum doktorum ilaca gerek yok dedi..benim içim rahat etmedi ve iki gün sonra devlet hastanesine gidip tekrar kan vermek istedim ..bu sefer tsh 1.48 çıktı…sağlık ocağı degeri yanlış çıkıyor. Dahiliye doktoruna gösterdim sonucu..2.trimesterde 3 ün üstünde olunca ilaç başlıyoruz dedi .
cizgilidefter Kdz kaç haftalık hamilesiniz? Benim de 28 haftada 3.2 çıktı tshim. Bugün tekrar bakıldı 31+4 deyim 1.2 çıktı çok şükür. 25 mg hapı ikiye bölüp kullanıyorum. Bu tshları rahatsızlık gibi değil de takviyr gibi düşünmek gerekiyor, faydası olur bebişlere
2bebisannesyim Kdz benim çok yüksek değerim 21.79 çıktı ilaç başladın psikolojim bozuk valla düşünmekten
Kdz siisu bence de ilaca baslaniyor diye biliyorum ya baştan savma iş yapıyorlar şaka gibiler bi soru soruyorum cevap vermek istemeyerek bay bay diyo bana niye oturuyon o koltukta o zaman ya ne biçim insanlar ya doktoruz diye oturuyolar orda
Kdz Yasmin_34 bende hastenede vermiştim kanı 2.880 çıkmış 3 e yakın nede olsa 25 mg da olsa ilaç vermesi gerekmiyor muydu en iyisi dahiliye doktoruna görünmek keşke gorunseydim üç saat doktoru bekledim 30 saniye bile ilgilenmedi ya baybay diye yolluyo ağzında koyuyo lafı 😒
Kdz cizgilidefter 20+4 haftalık gebeyim bende bende bi aile hekimine söyleyim 25 mg ilacı bölüp kullanayim ya içim hiç rahat değil tsh yüksekliği bebeğe geçiyor bebekte ilaç kullanması gerekiyor hemde zeka geriliği yapıyor diye biliyorum allah korusun
cizgilidefter Kdz benim yarım kullanma sebebim tam atınca o gün ciddi ishal yapmasıydı. Böyle çözüm bulduk, yarım atınca magnezyumla birlikte rahatsız etmedi. Doktorunuza danışın sizler de yine de 🙏🏻
Sinerjik Ben 2.57 ile 25 mg başladım 6.haftamda. Şimdi de 2.20 falan çıkıyor en fazla 23 haftadayim hala 25 mg devam ediyorum
salihaturky Benim en son 5.6 idi 🤣 ilaçta kullanmıyorum 6+5 haftalık sata göre bir daha hafta gidicem Dr o zaman kana falan bakarsa artık kullanıp kullanmamayı sorayim geçen ay kimyasal yaşadım o zaman bakılmışti
Kdz 2bebisannesyim çok yükselmiş ya tiroit hastası mısınız? İlaca başladıysanız bişey olmaz boşa kafaya takmayın ama
maideer 2bebisannesyim kaç haftalık hamilesiniz benimde yuksekdi ilaç başlandı bende çok takıyorum kafama rahat değil hic
salihaturky Kdz değilim canım yani yillardir öyle bir sorunum olduğunu düşünmüyordum.. 2014 den beri aktif bir şekilde spor hayatım var fitness antrenörüyüm kilo alıp vermekde bir sorun yaşamadım her hangi bir belirti de yoktu bende
Kdz Sinerjik öyle yapıyım en iyisi ya içim hiç rahat değil bide şimdi 2 .trimestere göre çok yüksek değil degil mi ya 25 mg ilaca baslasak en azından ya düşürür yada çok yükselmez
Sinerjik Kdz hayır yuksek degil ama onckei gebeliginizi dusununce belki hizla yukselcek ileriki haftalarda bunun önüne gecersin
Ervaa2534 Ya benimde 4 dün üzerinde çıkmış ilaç falan kullanmıyorum daha doktorada gitmedim hiç t4 normal çıkmış ama troid biraz yüksek çıkmış