Rabiul ablamla eşininde böyleydi, ilk çocukta yaptılar ablama ama 2 çocuk da doğduktan sonra yaparız hamileyken sizin gibi gerek yok dediler, test negatif çıktı diye sonra başka bir doktora gitti orada da yapılması gerekiyor demişlerdi yaptırdı farklı bir doktorları da gidin isterseniz ve hepsini devlette yaptırdı devlette kalkma gibi bir şey söz konusu değil.